Folia Stretch

FAQ

Częste pytania i odpowiedzi
  • Czy muszę dokonać rejestracji aby złożyć zamówienie?

    Nie musisz się rejestrować, możesz dokonać zakupu poprzez adres e-mail online@folger.pl, zamawiając w taki sposób prosimy i podanie wszystkich niezbędnych informacji, jaki towar jest zamawiany ilość sztuk, metodę płatności, dane do faktury i wysyłki.

  • Co zyskuje po zarejestrowaniu się?

    Posiadając konto, możesz w sposób błyskawiczny zamawiać Folie Stretch. Posiadasz wgląd do swoich zamówień, możesz w szybki sposób je ponawiać. Możesz również korzystać z pozycji "dodaj do ulubionych".

  • Jakie dane musze podać przy rejestracji?

    Rejestrując się u nas podajesz dane swojego przedsiębiorstwa, pełną nazwę firmy, adres, numerem NIP, na podstawie tych danych wystawiamy automatycznie fakture.

  • Co zrobić jeżeli nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem zamówienia?

    Logując się na swoje konto posiadasz możliwość podejrzenia swojej listy zamówień w "historia i szczegóły moich zamówień" jeżeli widzisz tam swoje zamówienie które rozpoznasz po dacie, na pewno wszystko jest w porządku a my zaczynamy realizować twój pakiet zamówień.

  • Mam konto w E-Sklepie i nie mogę się zalogować, co zrobić?

    W przypadku problemów z logowaniem ponownie spróbuj wpisać swój login i hasło, pamiętaj że wielkość liter ma znaczenie. Sprawdz czy język obsługi klawiatury nie jest przełączony w nieporzadany tryb. Jeżeli dalej masz problem z logowaniem możesz skorzystać z opcji odzyskania hasła. Na głównej stronie sklepu w prawej górnej części kliknij "zaloguj" otworzy Ci się nowa strona "Logowania". W tabeli z prawej strony zobaczysz "Nie pamiętasz hasła?" użyj tego przycisku aby odzyskać hasło. Wpisz swoj adres e-mail podany w rejestracji, otrzymasz na niego informacje o próbie zmiany hasła z linkiem w który musisz kliknąć, otworzy Ci się strona sklepowa z informacją o tym że na adres e-mail otrzymasz ponownie wiadomość z nowym hasłem.

  • Czy może zdarzyć się że moje konto zostanie zawieszone?

    Zablokować konto możemy tylko podczas gdy Klient nie przestrzega regulaminu administratora sklepu. W celu złożenia wyjaśnień prosimy o kontakt telefoniczny bądź za pomocą poczty e-mail na online@folger.pl

  • W jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?

    System sklepowy w cyklu realizacji zamówienia poprosi Cię o wskazanie motedy płatności. Masz do wybory płatność poprzez system Przelew24, bezpośrednią wpłatę na konto, płatność za pobraniem.

  • Jakie dokumenty będzie zawierać przesyłka?

    Zawsze do przesyłki zostaje dołączona faktura VAT a w przypadku zakupu przez osobą fizyczna paragon.

  • Jestem przedsiębiorcą i potrzebuje fakture VAT

    Domyśnie dla przedsiębiorców w paczce każdego zamówienia jest dostarczana faktura VAT.

  • Jak szybko realizowana jest przesyłka?

    Wysyłka twojego zamówienia nie przekroczy 24 godzin.

  • Czy istnieje możliwość wysyłki za granice?

    Tak, na warunkach ustalonych z kontrahentem.

  • Jak zgłosić reklamacje zakupionego towaru?

    Załatwienie pozytywne reklamacji na korzyść kontrahenta jest dla nas bardzo ważne. Każdą reklamacje trzeba zgłosić telefonicznie bądz na adres online@folger.pl, z opisem powodu reklamacji.

  • Chcę zmienić dane które podałem podczas rejestracji

    Zaloguj się na swoje konto, wejdz w "Moje adresy" pod swoim aktalnym adresem kliknij "uaktualnij". W tym miejscu dokonaj zmian danych po czym kliknij "zapisz".

  • Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

    Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres online@folger.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

  • Jakie są koszty dostawy paczki?

    Koszty dostawy paczki są zawsze wyliczone przez system sklepowy

  • Czy możliwa jest płatność przy odbiorze?

    Tak

  • W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu?

    Kontakt jest dostępny 24h siedem dni w tygodniu. Dostępny jest również adres mailowy online@folger.pl pod który można kierować wszelkie pytania.

  • Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

    Tak

  • Czy istnieje możliwość zakupu produktu na zamówienie?

    Tak

  • Jak zmienić mój adres kontatowy e-mail?

    Zaloguj się na swoje konto i kliknij "twoje dane adresowe"

  • Stała współpraca

    Stała współpraca zapewnia rabaty, najszybsze przesyłki, bezpośrednie dostawy.

  • Zamówienia hurtowe

    Zamówienia hurtowe są równoznaczne z ceną hurtową, aby poznać ceny hurtowe prosimy wysłać zapytanie o ofertę hurtową na adres online@folger.pl

  • Informacje o sklepie

    System sklepowy jest inteligentna platformą do zakupu Folii Stretch. Sklep został podzielony na poszczególne kategorie w których znajdziesz zawsze dostępne produkty, wyliczymy dla ciebie koszt ewentualnego transportu i zapytamy o metodę płatności, na koniec otrzymasz na adres e-mail podsumowanie swojego zamówienia. Budując sklep kierowaliśmy się tym aby stworzyć przejrzysty panel. Każdy produkt szczegółowo opisaliśmy.

  • Jak zmienić swoje dane osobiste

    Zmiany swoich danych możesz dokonać tylko gdy jesteś zalogowany, w prawej górnej części sklepu dostrzeżesz swoje imię i nazwisko wytłuszczone niebieską czcionką, kliknij w nie. Następnie otworzy się nowa strona będziesz mieć do wyboru dwie opcje zmiany danych „Moje informacje osobiste” i „Moje adresy”.